miércoles, 9 de marzo de 2016

Sessió del dia 26 de Febrer

26/02/16 
  • En aquesta classe iniciarem el Tema 3, observant i destacant conceptes i competències educatives de la Llei de Bases de Règim Local i la Llei de Serveis Socials. La finalitat d’aquest exercici és el detectar l’educació en les actuacions dels SsSs. 
Concretament es va destacar els següents articles: 
  • Llei de Bases de Règim Local, es divideix en dos lleis: 
  • Llei 7/1985, del 2 d’abrilreguladora de les bases del règim local: 
  1. Art. 25, apartat m, l, ñ, n. 
  1. Art. 27, apartat e, f, h. 

  • Llei 8/2010, del 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la comunitat valenciana: 
  1. Art. 33, apartat o. 

  • Llei de Serveis Socials: 
  1. Art. 12, apartat a, b, c, d, e. 
  1. Art. 15, concretament el programa de mediació. 
  1. Art. 16. 
  1. Art. 18. 
  1. Art. 19. 
  1. Art. 20, apartat a. 
  1. Art. 21, apartat b, dins del qual el tercer punt. 
  1. Art. 25. 
  1. Art. 26. 
En aquest exercici observem que moltes de les actuacions dels serveis socials, en general, com dels serveis locals, tenen un component educatiu. 

  • La segona part de la classe, ha sigut un intent d’observar uns projectes de la ciutat de Barcelona, com també de pobles dins d’aquesta. Hi havia una actitud i un ambient de classe, que al ser divendres, tothom volia anar-se’n a casa, per tant Carles, ens ha indicat la pàgina on anàvem a treballar, per així realitzar-ho per grups en casa, pel pròxim dia. Serà comunicat per via e-mail també. 
La pàgina, concretament, és interessant ja que observes projectes destinats a pobles o ciutats, com és Barcelona en aquest cas, per a que hi haja una inclusió social, i per tant, una millora en la qualitat de vida. Serà treballada en la pròxima sessió. 

Ainhoa Jareño

No hay comentarios:

Publicar un comentario