26/02/16
- En aquesta classe iniciarem el Tema 3, observant i destacant conceptes i competències educatives de la Llei de Bases de Règim Local i la Llei de Serveis Socials. La finalitat d’aquest exercici és el detectar l’educació en les actuacions dels SsSs.
Concretament es va destacar els següents articles:
- Llei de Bases de Règim Local, es divideix en dos lleis:
- Llei 7/1985, del 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local:
- Art. 25, apartat m, l, ñ, n.
- Art. 27, apartat e, f, h.
- Llei 8/2010, del 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la comunitat valenciana:
- Art. 33, apartat o.
- Llei de Serveis Socials:
- Art. 12, apartat a, b, c, d, e.
- Art. 15, concretament el programa de mediació.
- Art. 16.
- Art. 18.
- Art. 19.
- Art. 20, apartat a.
- Art. 21, apartat b, dins del qual el tercer punt.
- Art. 25.
- Art. 26.
En aquest exercici observem que moltes de les actuacions dels serveis socials, en general, com dels serveis locals, tenen un component educatiu.
- La segona part de la classe, ha sigut un intent d’observar uns projectes de la ciutat de Barcelona, com també de pobles dins d’aquesta. Hi havia una actitud i un ambient de classe, que al ser divendres, tothom volia anar-se’n a casa, per tant Carles, ens ha indicat la pàgina on anàvem a treballar, per així realitzar-ho per grups en casa, pel pròxim dia. Serà comunicat per via e-mail també.
La pàgina, concretament, és interessant ja que observes projectes destinats a pobles o ciutats, com és Barcelona en aquest cas, per a que hi haja una inclusió social, i per tant, una millora en la qualitat de vida. Serà treballada en la pròxima sessió.
Ainhoa Jareño
No hay comentarios:
Publicar un comentario